Grymt bra helg!

Helgen började med fredagsäventyr. Det innefattade en hel del bilåkande. Halvljusen på bilen slocknade lite spontant, men det gick att lösa med en del tur. Sen höll det på att gå åt helvete. Tips från coachen: Sakta ner i god tid innan di ska åka ut på en större väg. Det gjorde inte min underbara förare, men med änglavakt klarade vi oss helskinnade. Men det var väldigt obehagligt! Sen sov jag en timme i bilen på vägen hem. Verkar inte ha snarkat eller gjort konstiga ljud eftersom framsätet var omedvetna om att jag slaggat. Hem och i säng. Sov underbart!

Lördag var rätt soft. Kom hem till ett tomt hus. Tog mig tid att snygga till mig. När jag såg så bra ut som jag möjligt kan göra åkte jag över till lillebror och blivande svägerska. Tog det lugnt, spelade lite Tekken 5 och käkade middag. Sen gled vi över till Högdalen och systers inflyttningsfest. Sjukt kul! Massa trevliga folk! Grymt helt enkelt! :D Taxi genom stan och väl i säng somnade jag som en stock och sov åter igen väldigt gott!

Nu är jag hemma igen och såg hur Vasaloppets stjärnor gick i mål. De är ju lite unika i huvudet som åker 9 mil på fyra timmar, men men... Mamma hade spelat in starten så jag fick se den. 16 000 personer. Riktigt läckert att se. :)

Nu ligger jag på min säng och ska kolla på Gilmore Girls tönkte jag. Solen skiner och helgen har varit fantastisk!

Idag är jag gladast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback