Hej hallå internetdagboken.

Dagen började sådär bra. Kände mig inte alltför kry alls. Så jag fick ställa in de storartade planerna på umgänge i fel del av rätt sida av stan. Spenderade dagen i soffan framför TVn. Inget kul att se på alls faktiskt. Men vad gör man inte för att få må bättre.

På eftermiddagen smiddes planer och jag blev lovad en resa till Canarieöarna om vi inte skaffade ett helt fotbollslag med ungar. Eller var det istället för GeKås med hela fotbollslaget? Jag vet inte, men matchamde träningsoveraller och husvagnssemester till det enorma varuhuset besvarades enbart med ett avgrundsvrål. :)

Humörmässigt pendlar jag rätt mycket just nu. Fick bryt och behövde komma ut en stund. Kom till trappen ner där jag satte mig i en snödriva en stund. Den friska luften och snöstormen fick mig på lite bättre tankar.

Efter middagen blev det melodifestival. Rätt låtar gick vidare. Men är et bara jag som tycker att det hela redan känns uppgjort? Aja, sak samma. Det blev en del pyssel gjort i soffan och nu har alla lämnat vardagsrummet för att avnjuta natten på sitt sätt. Jag tänkte inleda med Sagan om ringen, en Chailatte oh eventuellt en banan för att sedan sova som ett barn och vakna pigg, rask och utvilad.

Morgondagen känner jag att jag till en början borde ge mitt rum lite kärlek och städa lite. Eftermiddagen blir säkerligen nyttjad till söndagsmys med riktigt bra sällskap! :)

Tjing tjong,
Karamellstång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback