Plugg och Winnerbäck

Ibland ställer jag mig frågan om det är värt energin att plugga. Jag vill verkligen bli klar och få min examen, men till vilket pris? Jag lär mig mer om mig själv men... Fick skit av min lärare idag. FÖr att jag inte hade gjort min uppgift ute i en skola. Men det kan ju bero på att jag inte fått tag på läraren - varken via telefon eller e-post. Felet på mailen upptäckte jag mitt i paniken i onsdags. Så det kanske inte var så konstigt att jag inte hörde något alls när mailen inte fungerade. Det värsta var att samtalet idag fick mig att känna mig som på högstadiet. Alla mina riktiga ursäkter och anledningar lät bara som hittepå...

Men nu sitter jag och försöker formulera 1800 ord till en underbart vacker text. Just nu har jag 269 typ... Inte riktigt så illa, men nästan. Jag tycker verkligen inte om hemtentor, men man kan ju tycka att jag borde vant mig nu. Det har jag inte. Konstigt att jag har massa rester? Nej, verkligen inte. Så med Winnerbäck i bakgrunden försöker jag skriva et tag till, än så länge kan jag ju nästan fokusera. Önska mig lycka till...

Rapporterar när det är klart - jag har ju tills sista lådan töms på onsdag på mig :P

Jag längtar till PL-kursen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback