När rosa elefanter flyger!

Tack gumman, den är underbar! Den är så söt och så gosig. Men det är verkligen mer med den än så. Har jag den i famnen fylls jag av värme. Den är gjord med kärlek och jag hade aldrig trott att det kunde visa sig på något sätt innan, mer än att den är helt underbar, men ack så fel jag hade. Satt helt solo och tittade på underhållande TV. Han satt ensam ihopsjunken på bordet. Jag tog honom och satte honom i mitt knä. Helt plötsligt kom det som en våg över mig. Jag log i själen. Han gav mig kärlek och ro. Jag blev varm. Helt otroligt!

När jag har honom i blickfånget kommer jag alltid tänka på dig. Du finns i mitt hjärta! Underbara du, lova att ta hand om dig!

Massa kramar!

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Tårar rinner sakta nedför mina kinder..jag lovar att jag inte överdriver... Aldrig! trodde jag att jag skulle kunna göra dig så glad och LYCKLIG..du skulle sett hur dina ögon glittrade...tindrade..när han blev din...ler

allt jag ville, var att ge något permanent tillbaka..något som kanske på något vis kunde få dig att komma i närheten av att förstå vad det är du har gjort... du har gjort det "omöjliga" raring!! Inte nog med att jag öppnade min själ, fast jag sagt att jag ALDRIG skulle... sedan går du och tar tricken ut i obygden och sätter dig typ 5!! timmar för att hjälpa en vilsen kompis/ syrra... Ord finns inte som räcker för att beskriva...det du gjort är permanent, fundamentalt och alldeles absolut UNDERBART!!! Du ÄR underbar!!

Nu är jag om möjligt ännu gladare, då jag vet att DU är gladare.....

Älskar dig, syrran!!

Glöm inte det!! okay!!??

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback