En bra, men tidsoptimistisk dag!

Jag kom upp i tid och fick brottas lite för att få komma in i badrummet. För killar är ju så himla snabba?? Men, men... Kom iväg i god tid. Hann in på SLcenter på Fridhemsplan och köpte upp till mitt studentkort. Tyvärr var inte det på ett tufft access-kort, utan ett vanligt i papper...  Men så kan det vara ibland, man får ju inte vänja sig med bra saker. :P

Föreläsningen varierade i intressegrad. Strax innan rasten somnade jag. Sen fick jag ett samtal precis i samma sekund vi fick rast. Det ökade pulsen lite och jag blev arg, så jag höll mig vaken genom den andra intetsägande halvan. Efter föreläsningen skulle jag fördriva tid i en datasal tänkte jag, men lyckades inte logga in. Tänker fortfarande hävda att jag inte gjorde fel... Men då blev jag knappast mer nöjd.  Det löste sig dock så småning om.

Fastnade och skrev ut massa saker och hamnade på kansliet en halvtimme senare än jag tänkt. Sprang ner, lämnade saker, bytte några vänliga ord och rusade till tuben igen. Ringde min lunchkompis och beställde mat som mer eller mindre var klar när jag kom till butiken. Käkade, tog det jobbiga samtalet (som slutade gott) och sen hann jag inte så mycket mer innan det var dags att åka till Handen och plugga matte!

Sjukt kul! Hälsade på på Fria en sväng, och jag ska fika med Ulrik nästa gång, lovar! Sen satte vi oss på kulturhuset och pluggade. Varvade matematiks intersubjektivitet med snack om allt annat mellan himmel och jord. Men kan vi inte ses oftare? Tentan kommer gå bra, bara ringa som jag sa! Så fick jag en VodooNinja! Som är fylld av kunskaper! :) Den ska bo på min jacka istället för grodan nu! Tack syster!

Sen kom ett underverk och hämtade mig. Passerade hemma en sväng och hämtade strumpor. Sen var det mys och Mythbusters! Mycket trevligt! :D Sen drog vi vidare till syster i Rissne och våldgästade med McDonalds middag och brottning. Nu sitter vi och jag vet inte riktigt men gör inte så mycket. Borde väl sova lite snart men det kommer tid för det också!

Puss och kram och tack för en bra, men intensiv dag!

Kommentarer
Postat av: Sara;)

Älskar DIG!! Du vet det va?? ses oftare?? skojaru?? NÄR exakt NÄR DU vill fan , när jag tänker efter Du kan ju bo här ett tag, då sågs vi jämt...fast risken e stor att du skulle tröttna på mig då....kanske??!! PuK Du är sååå söööt!

Saknar dig- alltid!!1

// Storasyster!! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback