Den stora kärleken...

Jag måste be alla andra om ursäkt, men det kommer alltid finnas två andra karlar i mitt liv. De är så underbart bra. Det går rykten om att den ene är död, men det vet jag inte om jag vill tro. Kollade på reprisen av "Så ska det låta" med Markoolio, Sonja Aldén, Sibel och Brolle. Riktigt bra program. Bra artister och bra låtar. Brolle är ju helt underbar! När han dessutom sjunger min pojkväns, Elivs, låtar! :P Nej, men skämtåsido, det kan liksom inte bli bättre tv-underhållning!

Jag ger er en bild av mannen med stort m och ett klipp med Brolle, kanske gör detta även din dag lite bättre!





Kolla länken för klippet. Youtube dummar sig tydligen... :(
http://www.youtube.com/watch?v=5UNtDqH-EKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback