Brölloppsplaneringens första och ända steg

Nu är jag inte så att jag har en klippbok som alla flickor på film har, utan min tanke har alltid varit att när dagen närmar sig om typ 100år får man planera då! Men det här kunde jag inte släppa igenom. Så var det bara. Nu har jag ju uppenbarligen planerat lite, men här stannar det! För nu... :P

Detta är låten som ska dansas till på mitt bröllopp när jag bli stor! Det tog en tida övervägande - nej, det gjorde det verkligen inte. Det är den här det blir. Pojken får lite finna sig i det! Men den dagen, den diskussionen ;-) Under tiden tycker jag att du ska lyssna och njuta av dessa vackra toner!




Kommentarer
Postat av: Jojo

Haha..underbar låt, kommer bli ett intressant bröllop skulle jag tro! :p



Och du, de är inget fel att planera lite. Jag skulle nog kunna klara planerandet på en vecka..typ ringa och bekräfta överallt :p

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback