00-47-47-11

"Du kommer att tacka mig för att jag lärt dig laga mat i hårt väder!"

"Hörrö, om det är en pinne med en båt längst upp, vilken sida ska jag gå på då?"

"Tycker du inte att du är lite framstegsfientlig? Man måste vara lite inovationsbenägen."

"Om du inte sublimerar ditt språk så fördummas du."

"Om vi lutar båten så kommer vi under."

"Neeej! Berit, sluta ösa!"

"Du vet inte möjligtvis hur man vänder med en sån här?"

"- Är det intge här man fyller på vatten?
- Nä, det är på andra sidan.
- Men det står ju water..."




Kommentarer
Postat av: Sara;)

Älskade syster, detta är en rulle man bara inte FÅR missa!!



så sköna citat!!

Vill du bli mitt första fan??

Gå in på min blogg och registrera dig..typ nu!

Stor KRAM och återigen, DU ÄR BÄST!!

jag säger bara det...

MATEMATISK INTERSUBJEKTIVITET 4 THE WIN!!

// Storasyster


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback