Sommarlov?

Jahaårå! Nu hade man officiellt sett sommarlov. Dock en hel del inlämningar kvar. Men jag har ju nästan en hel vecka på mig för sen börjar äventyret! Ska tydligen få jobba hela sommaren i princip. 9 juni - 2 juli i skogen låååååååångt borta. och 5 juli - 16 juli på den underbara ön! Känns bra att få jobba, men dumt att vara så långt iväg. Sist jag gjorde så sket sig en del på hemmaplan. Det är ju min största rädsla. Men jag hoppas att det går bättre i år. Grunden är lite stabilare i alla fall. Åh, jag hoppas hoppas hoppas! <3

Men men! Jag kommer ju ha med mig min telefon och förhoppningsvis finns någon typ av internets! Jag som skulle fira en normal midsommar... Ja ja, det kommer fler somrar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback