Äntligen på kollo!

Då var man på kollo! Känns skönt, men det är ju inte nära någonstans. Får börja jobba på tanken att inte träffa någon annan än de på gården innan den andra juli. Lite svårt. Det finns ju de som jag inte riktigt vill vara utan så länge. Förhoppningsvis är jag inte ensam om att känna så, eller snarare så vet jag att det inte är så. Att jag är ensam alltså.

Nu är jag så trött så jag vet inte riktigt vad jag skriver. Men i alla fall. Värmland är riktigt härligt. Om man bortser från det gråa kalla vädret har det varit sjukt underbart hittills. Vi var och paddlade idag. Så härlig natur! Jag är verkligen imponerad. Det var ju ett par år sen jag var här och knatade i skogarna sist.

Gården är superfin. Den är stor och har typ allt. Lite sliten kanske och vinden är sjukligt läskig, men den har grymma potential. :)

Det bästa jag gjore innan jag åkte hemifrån var att skaffa mobilt internet. Vet inte riktigt hur jag skulle gjort annars. Kontakten med folk är bland det viktigaste som finns, så man hade väl pratat en del i telefon. Fast det har man knappast tid med under humana tider på dygnet. Så när jag har tid är jag dödstrött och alla sover. Får väl hoppas på att folk läser lite här och skriver lite på fb så jag slipper sakna hemma så mycket. Jo, internetet är långsamt - men det beror mest på att vi har gården mitt mellan två master, i den gula zoooonen på Telias fina karta. Men till sånt här funkar det bra. Man får inte ha så bråttom bara..

Vet itne hur jag ska avsluta, så:

Tjupp och hej!

Kommentarer
Postat av: Storasyster ;)



saknar dig kopiöst mycket, min älskade syster!!

Igår hade vi kalas för David som nyss fyllt 7 år, ett hejdundrande kalas med 11 stycken 7åringar som åt hamburgare och glass till de nästan sprack!!... närå, men gud vad jag var slut efteråt..puh! Men kul hade vi och dom! ;)

ett av paketen hade ELVIS papper ... gissa om jag toknorpade det.....!!!



Saknar dig som sagt, !!! <3



Kramar om!

// Storasyster ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback