Reflektion eller nåt...

Det är mycket nu, som vanligt fast lite värre. Det värsta är att jag vet om det men inte gör något vettigt åt det. Försöker strukturera upp allt, men så fort jag tror jag landat lite kommer ett arg mail, eller massa telefonsamtal om saker jag måste lösa helst nyss. Alla ska dessutom ha koll på mig. Ni bryr er, men ifrågasätt inte om det inte är helt nödvändigt!

Med hemmaplan funkar det bra. Ses inte så ofta eller länge. Undra om det beror på det? Men just nu letar jag extra aktivt efter ett eget boende. Har en underbar människa som kan tänka sig att dela en trea med mig. Har du någon på lager kan du väl säga till!

Dessutom har jag fått krupp på statusen på fb. Man skulle kunna lämna ut hela livet där, vilker jag flitigt gjort. Men vad ger det? Undrar folk kan de ju aktivera sig och kolla av? Man kan skriva kul saker eller personliga saker. Men jag vet inte om jag vill att alla kompisarna ska veta allt. Men statusen är ju till för alla på vännerlistan. Jag förstår inte, men nu ska jag ha den status jag har så får vi se hur lång tid det tar innan jag faller tillbaka till att lämna ut hela mitt liv igen..

Puss och snöstorm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback