Morgonstund har guld i mun...

Började bra. Kom inte upp när klockan ringde - badrummet var ockuperat. I väntan på dess frigivning vilade jag ögonen. Problemet var bara att mobilen saknade batterier och tog sitt liv istället för att hojta till när den skulle. Inte heller gjorde badrumsockupanten väsen av sig när han gick. Så kvar låg jag och sov. Missade skolan. Helt värdelöst.

Nu slåss jag med mina onda tankar om världen. Kan det inte bara flyta. Kan inte allt bli som jag vill utan att jag ska behöva kontrollera det. Jag vill inte ställa ultimatum. Jag vill vara bra och söt. Kan det inte bara komma som en blixt från klar himmel som gör allt bra, enligt mina målbilder :P

Verkar som att det kommer kunna gå en vecka till... En ganska jobbig vecka... Hur länge pallar jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback