Tenta och regn...

Vaknade massa gånger av min ambitiösa väckarklocka, och snoooooooosade såklart. Gick upp och satta fart. skulle vara i skolan kl 8 och fika lite med Sara. Blev sen. Kom tio över 8. Men Sara var senare ändå. Så jag slapp känna mig dålig. Jusste, vi skickade 14sms var fram och tillbaka till varandra innan vi kom fram. Helt otroligt. Men ett sms säger mer än 1000 ord ;o)

9:00 började tentan. Kände inte någon stress alls knappt. Matte är kul och jag kände mig förbered. Inga rökpauser... Så jag orkade inte tjafsa. En toapaus och kl 12:06 kände jag mig fördig att lämna in. Missade en del på det didaktiska. Fan. Men jag hoppas verkligen att det gick bra ändå. På torsdag ska vi gå igenom, vill inte veta. Skicka hem den rättade bara.

Så jag var först ut och nu fördriver jag tiden i hopp om att Sara ska bli klar snart. Träffa en kompis lite snabbt och sen hem. Plugga hela natten? Antaligen. Har inlämning snart... Men på måndag är det en ny kurs på gång!

Fast det är megagrått och regnar. Bra väder för att skriva tenta i...

Kommentarer
Postat av: Sara ;)

Fy fan va ballt!! ja e med i din blogg jö!! Fan Fan Fan jag e ju nästan kändis .-..tssss! Snacka om "jag mötte Lasie- syndrom" Stor bamsekram!

Ledsen du fick vänta..två gånger tilloch med...

Kramar Sara ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback