Ny vecka, ny kurs, ny förkylning, nya tag!!!

Måndag morgon och i och med vintertiden var jag ovanligt pigg när jag skulle vakna. Så jag satte på radion och låg och mös. Nej, mös kanske var fel ord, jag var tvungen att gå upp och snyta mig var sjunde minut typ. Så jobbigt.

I tid till skolan, Jocke messade med mig typ hela vägen in. Helt otroligt, då han är en av alla de karlar som itne kan skriva sms :P Men med ett sandpapper i halsen har dagen fortlöpit.

Efter första halvan åkte jag till Kansliet, hälsade och bytte några ord. Kom därifrån med en skjorta till Masen. Ringde Masen, som har lov och han mötte upp för att äntligen få sin skjorta. Helt underbart, nu kunde jag bocka av även detta från min lååååånga lista. Handlade böcker på Odenplan, ett par kvar att skaffa, men de viktigaste har jag nu. Så tillbaka för två och en halv timme mer lektion.

Nu sitter jag i datasalen och låter tiden gå. Ska träffa muppen och storasyster på Fridhemsplan vid kvart i sex. Äta middag och sen är det planering för glatta livet.

Imorgon är det ute som gäller. Bosses Backe, Värmdö. Långt borta, men men. Vad gör man inte för en gedigen utbildning? :P

Nu ska jag logga ut och plocka ihop. En kopp the skulle nog inte skada min stackars lilla hals... :(

-Och jag är med största möjliga sannolikhet godkänd på min rapport! :D

Kommentarer
Postat av: Sara ;)

En kopp the med honing raring!! Mormors hustips...funkar alltid, om inte för ngt annat såkänns det att ngn brytt sig om en efter man halsat i sig en mugg...bara det är värt sin vikt i guld!! Jag kan nog inte med ord beskriva HUR lycklig jag känner mig för att DU min vän är ABSOLUT GODKÄND!!!

Kramar i massor!! Sara ( fortfarande långhårig, älskling tyckte d blev ack så sent...) ingen fara bara nu kan jag ta gott om tid på mig och hitta den absolut BÄSTA frisyren...tsss! kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback