Det var bättre förr...

...när man kunde bygga en helt egen ny hypotetisk religion kring snö...
...när man kunde bygga religon som kretsar kring snö, och leva efter den en hel helg!


...när de gamla orkade röra på sig :p Se hur smidigt och graciöst Björnen blåser eld, en kall decemberkväll...
...när pojkarna gjorde tuffa saker istället för att spela dataspel.


...när alla man kramade på befann sig nära och inte som idag, lååååångt borta...
...när alla man ville kramas med fanns tillhands och inte lååååångt borta.

... man kunde ligga i en enda stor hög bara för att...
...när man fick mysa på en solig båtresa med underbar människor!

...lättroat förr. En bild som denna skapade glädje länge, inte som nu då man matas med ironi och liknelser...
...när bilder som denna roade folk i flera veckor!

Helt på låtsas, men ibland är bilden rätt talande. Ibland känner man sig som en utslagen fiskpinne i gul regnjacka...
Nej, bilden har inte hänt på riktigt. Iscensatt sjukvårdsövning. Men ibland känner man sig som en kall utslagen fiskpinne i kycklinggul regnjacka... Problemet är att bota detta tillstånd. Det var lättare förr... I min ungdom var jag bekymmerfri, men nu går det mestadels utför. Jag vet inte. Jag kan ju inte förklara vad som händer i mitt huvud. Men när du kramar mig känner jag mig lugn och harmonisk. Om du bara visste...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback