Snö och Elli njuter!

Igår på vägen hem såg jag alla som vantrivdes något fruktansvärt i snöstormen, men inte Elli... Själv stod jag och smålog och planerade hur jag skulle hem och byta om för att sedan enligt min årliga tradition göra den första snöängeln och rulla runt i snön. Helt otroligt.



Så tänkt och gjort. Hem och bytte om. Sedan gick jag upp i skogen så ingen skulle se mig och tro att jag var helt fläng i huvudet. Resutlatet blev detta; årets första ängel!



Sen på vägen tillbaka blev det ett gäng kullerbyttor och ett tappert försök till en snögubbe!



Leende lämnade jag mitt snöiga äventyr på egen hand och gick för att handla, i full utomhusutrustning!

Jag älskar snö!
Och att kunna släppa det stela som tillhör vuxendomen för att vara ett litet barn igen!

Kommentarer
Postat av: Sara ;)

Du är UNDERBAR!! men det visste du väl redan eller hur??!!

Kramar** Sara ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback