Lättat hjärta och 18 dagar kvar

Tänk hur skönt det är att konna lätta sitt hjärta för någon säker person. Extra skönt att kunna prata med den det berör. Lite svårare var det i och med at jag inte kan prata om saker, framför allt inte med folk det faktiskt berör. Inte en stor sak i grund och botten, men det hade kunnat slå så fel. Nu behöver jag inte känna mig elak och dum som inte säger något. Så lättad. Tack för att du finns och lyssnar!

18 dagar kvar till KOLLO!!! Ska bli grymt skönt! Jobbigt på sitt sätt, men det går ju alltid att få besök! Eller brev... Men jag kommer kunna kolla nätet ibland och telefonen kommer ligga på rummet hela dagarna, såvida jag inte är ledig. Jag finns, men bara på låtsas! ;o)

Så, räkna inte med att jag finns, men försök gärna...

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback