Helgen och framtiden typ

30 dagar kvar till solen, barnen och äventyren! Okej, men än 30 dagar till barnen, men de vuxna kan klassas som barn rätt ofta. KOLLO! Grymt kul ska det bli. Mysiog gård, underbara människor och förhoppningsvis mest shortsvänligt väder.


Annars vet jag verkligen inte alls vad som ska stå. Att jag blivit förkyld i smyg? Att jag ska jobba imorgon oxå? Att det är tjafs med brorsan igen? Att vi ska ut och hajka per cykel i helgen? Inte vet jag vad jag ska skriva, men nu kan jag ju inte skriva fler konstiga frågor som inte behöver svar, för då kommer snart folk i vita rockar och kramasigsjälvtröja och hämtar mig.

Förresten är jag antagligen inte helt sund. Köpte en tidning idag för nästan 70spänn. Om SPRÅK... Visste du att sydsamiskan är på väg tillbaka? Och att något infödingspråk i Kanada dog med en typ 70årig tant? Nej, för du läser noig normala nyheter och inte mongogrejjer som ingen bryr sig om om de inte är lite unika.

Fast... vem vill vara normal?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback