Bitter, besviken, misslyckad?

Frågar jag mig blir svaret ja, men inte om man ringer till Örebro och behöver prata med en sjukt bra människa. Min lilla gumma, vet inte hur jag skulle klara mig utan. Du får mig alltid att le tillslut. De hjälper mig att se (konstiga) positiva saker. Vad gjorde jag utan dig? Saknar dig så sjukt mycket, men du är ju bara ett samtal bort. Masssssssssssa mysiga varma och kärleksfulla kramar!

Nej, hissen går nog ända upp, men den gungar en del i sidled på vägen. Vet inte alls hur jag tänker eller funderar just nu...



Nu kan man skicka frågor till 118100 via sms. Var ju tvungen att prova, så jag skickade såklart:

"VIlken är meningen med livet?"

Döm om min förvåning när jag faktiskt fick ett riktigt svar, blixtsnabbt. Hur gick det till. Blev nästan rädd. Men svaret löd hur som helst:
"Det finns många olika tankar om meningen med livet, både religiösa och vetenskapliga. Vad du än väljer att tro på gäller det att se på det hela som något positivt och göra det bästa av det."


Sjukt att tekniken kan komma med ett så passande svar. Nu måste jag sova, ska jobba imorgon klockan 8 i Skogås. Sen blir det skiva på kvällen. Får se om det blir ett antikt lakan, flipflops och en krans eller hur det nu blir.

Nicka och le. Saknar dig gumman. Tack för att du finns! Massa kramar

Kommentarer
Postat av: thomas

haha har sett det på reklam :P trodde inte att det skulle funka :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback