Älskar folk och hur de uttrycker sig!! :D

Tre skånska damer pratar om gårdagen, som verkar ha varit en utekväll.
Dam ~40: Drack ni orgasmen?
De andra två damerna ~55 ser mycket osäkra ut. Den ena ursäktar sig och går och hämtar kaffe.
Dam ~55: Ja… det har jag väl. Några gånger.
Dam ~40 (glatt): Jag med! Var det gott?
Dam ~55 (besvärat): Ja, jo… Men Maj-Britt, vad menar du egentligen?
Dam ~40: Ja, det är en drink alltså! Herregud, trodde du att…
Hon brister ut i gapskratt och den äldre damen stämmer tveksamt in.


En tjej ~20 ska visa sin biljett för konduktören. Hon påpekar att det har skett en dubbelbokning.
Tjejen: Han där borta har fått samma plats som jag.
Konduktören: Oj det låter ju inte bra, får jag se på din biljett?
Konduktören tittar på biljetten.
Konduktören: Tja det är ju inte så konstigt när det är i morgon du skulle ha åkt. Det blir till att kliva av i Skövde och sova på en parkbänk.
Tjejen (panikartat): Va?!
Konduktören (skrattande): Nej sitt kvar du, god fortsättning.
Hela vagnen skrattar.

Källa: http://www.tjuvlyssnat.se/

Kommentarer
Postat av: Sofia - FOTOBLOGG

Hejdu! Jag kikar in för att önska dig en härlig kväll! :D

Kram, Sofia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback