8 saker

Man är ju inte mer än kvinna och antar glatt utmaningen! ;-)

 Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna.
3. Meddela de utmanade på deras bloggar. (Fast jag kommer nog inte utmana andra... Ser det som en tjänst jämtemot hela världen! )

 8 favoritprogram
* Scrubs
* Baywatch (de gamla avsnitten från när jag var liten)
* Desperata husfruar
* Wild Kids
* 2 1/2 men
* Värsta språket
* Miami Ink
* Mythbusters :-)

8 saker jag gjorde igår
* Vaknade
* Borstade tänderna
* Kom lite sent till skolan
* Lyssnade på föreläsning
* Åkte till Skogås
* Jobbade
* Spelade på Ukulelekursen
* Skickade ett sjukt gulligt mess till Lund! :-)


8 saker jag ser fram emot
* Fredag, imorgon
* Sovmorgon på lördag
* Julafton
* PL-kurs och E-kurs
* Att gifta mig
* Flytta hemifrån
* Bli klar i skolan
* Att Scheja kommer upp snart! :-)

8 favoritrestauranger
(Pizzeriror borde gillas, och gatukök! Man är ju student va....)
* Vallagrillen
* Vegabaren
* Subway
* Pizzeria Oden (VH)
* Svenska Sushiköket (Skärmarbrink)
* Där de har de där goda salladerna i Nacka strand :D
* Söderby krog (Mmmm, deras planka är så sjukt bra!)
* Lunchbufféhaket under DNhuset


8 saker på min önskelista

* Dygn lika långa som de är på månen (läs tid)
* Få kramas med M, A och S
* Ett par Meindl-kängor
* Snö
* En bra kurs med syskonen efter nyår
* En mysig karl ;-)
* En vit jul
* Kärlek

8 personer jag utmanar

*Kom igen, anta utmaningen och känn dig manad. Vill ju inte hänga ut någon :P

Kommentarer
Postat av: Jojo

Men asså VADÅ...ser du inte fram emot att JAG kommer upp till stockholm..fan va dålig stil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Nu ska jag gå och GRÅTA!

Postat av: Anonym

Snyft, inte suck!!!

Jag kommer upp typ...den 20.e kanske..eller 21.a. De var ju jag som ville träffa dig ju, och sen skulle du gå i skolan och löjla dig - not my fault!

2008-12-06 @ 15:32:24
Postat av: Jojo

..min dator är senil och tappade mitt namn :p

2008-12-06 @ 15:33:05
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback