Gitarrkungen har anlänt!

Jahapp, nu har jag haft min första kurs med Hultis. Fyra ackord tror jag att det blev. Grymt kul, men jag kommer behöva öva en massa för att ens bli halvbra... Men i alla fall så var det kul. "Känner" typ halva gruppen, dvs fyra av åtta (jag känner nog mig själv oxå i och för sig...). Väldigt kul i alla fall.



Hade första riktiga dagen på nya terminen idag. Läser inriktningen på Universitetet och där är man ju inte riktigt välkommen om man pluggar på LHS har jag förstått. Men det kanske inte gör så mycket, vi har i alla fall varandra. Och att det skulle vara mer konkret på SU är bara bullshit. Det är om inte mindre konkret än på LHS, så det så. Men man kanske har en annan syn om man tittar utifrån på LHS och innefrån på SU. Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback